30 Ianuarie: [Teatru] Lysistrata, sau orasul femeilor, la Teatrul Maghiar de Stat


[Teatru] Lysistrata, sau orasul femeilor

Teatrul Maghiar de Stat Cluj

30 Ianuarie 2011 (duminica), ora 20:00

Sala mare

*Cu supratitrare in limba romana.

**Interzis tinerilor sub 18 ani!

Adaptare de George Theodoridis

O piesă pe care nu am văzut-o niciodată. Nici nu am citit-o până nu de mult. Un elev catolic, de vârsta mea, nu putea citi în şcoală texte de o asemenea vulgaritate, pline de sexualitate, fără moralitate, numai acele cu valoare morală creştină. Până la urmă regret că nu am citit-o mai devreme, că mi-a scăpat senzaţia şocantă, experienţa tulburătoare. Când o descopăr în fine, sunt uluit şi uşurat în acelaşi timp. Reprezentarea îngrozitoare a vârstnicilor amari şi egoişti, cinismul femeilor măritate, tinerii capabili de a manipula pentru a-şi atinge scopurile şi, nu în ultimul rând, ideea asta nebună, iarăşi cinica, potrivit căreia greva sexuală ar putea pune punct războiului, Aristofan ne înveseleşte cu o parodie coclită.
(Dominique Serrand)

Eveniment via Teatrul Maghiar de Stat

Lasă un răspuns

