Cum a fost: Workshopul cu Jim Bagnola de la Cluj


Jim Bagnola: Nu este de ajuns sa fii un simplu angajat, trebuie sa fii liderul clientului tau!

Cluj-Napoca, 18 noiembrie 2010 – Angajatii nu mai sunt doar angajati. In criza, cand clientii devin foarte atenti in alocarea bugetelor, angajatii trebuie sa devina liderii clientilor lor, a concluzionat Jim Bagnola in cadrul workshop-ului “Transforming Customers into Long-Term Followers!”, sustinut la West City Hotel, Cluj-Napoca pe 17 noiembrie.

“Jim vine in Romania de zece ani si de fiecare data, ma surprinde in bine, mai ales ca intelege foarte bine dinamica pietii romanesti si pliaza workshop-urile sale foarte bine pe aceasta dinamica”, spune Petru Pacuraru, Managing Director al Human Performance Development International (HPDI).

In cele 8 ore de discutie s-a discutat despre elemente ale psihologiei customer service-ului, concentrate in jurul a diferite legi cu privire la dubla relatie angajator-angajat si angajat-client.

Pe de o parte, angajatorii sunt indemnati sa recruteze oameni cu gandire pozitiva, personalitati puternice si cu atitudine. Principiul pe care se bazeaza este ca orice aptitudini profesionale pot fi dezvoltate prin educatie. In plus, angajatorii sunt incurajati sa instaureze un stil de management sanatos, bazat pe respect reciproc, care sa impulsioneze productivitatea angajatilor. Principiul lui Jim este ca angajatul nu isi va trata niciodata clientul cu respect daca, la randul sau, nu beneficiaza de un tratament corect din partea angajatorului.

Pe de alta parte, angajatii sunt indemnati ca maniera in care isi trateaza clientii sa fie aceeasi in care doresc ei sa fie tratati. In plus, angajatii nu trebuie sa ramana pasivi cand clientii isi marturisesc nelamuririle si problemele, ci ar trebui sa se bucure. In final, clientul este ratiunea de a exista a angajatului.

 

Workshop-ul “Transforming Customers into Long-Term Followers!”, a fost organizat de catre Human Performance Development International (HPDI), in parteneriat cu Smart Training si The Investor si cu sustinerea speciala a Lafarge, EximBank si CertInvest.

HPDI este o companie romaneasca de consultanta, training si recrutare, care-l reprezinta pe Jim Bagnola de 10 ani in Romania. Jim Bagnola a vorbit in fata a mii de persoane si a peste o suta de companii mari si foarte mari din Romania precum Vodafone, Orange, Marriott, Hilton, Radisson, Siemens, Solectron, Flanco, LEADERS Romania, AIESEC, etc.

Smart Training este o companie ce ofera servicii de training, recrutare si selectie de personal, evaluarea performantelor profesionale, evaluare psihologica, consultanta in afaceri. Din anul 2003, Smart Training este partener Swiss Consulting Group, importanta firma elvetiana de training si consultanta.

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: