20-21 Noiembrie: [Dezvoltare personala] GRUP DE AUTOCUNOASTERE, la Cluj


[Dezvoltare personala] GRUP DE AUTOCUNOSTERE

Locatie de desfasurare: Cluj Napoca, str. Eroilor nr 10

20-21 Noiembrie


Te-ai intrebat vreodata: Cine sunt eu? Ce am invatat in viata? Ce efect are asupra mea, asupra relatiilor mele, asupra muncii mele tot ce am invatat – constient sau inconstient – pana in acest moment? Ce resurse am si cum pot sa ma folosesc de ele in beneficiul meu? Cum pot sa trec peste o trauma?

Daca inca mai cauti raspunsurile la aceste intrebari, sau ai alte 20întrebari pe care ti le pui, iti propunem sa-ti indrepti atentia catre propria persoana timp de 10 luni, si sa participi cu noi la 120 ore de autocunoastere.

Ce iti ofera grupul?

  • Sansa sa-ti cunosti, si sa inveti sa-ti activezi resursele interioare
  • Posibilitatea de a-ti creste nivelul de constientizare a emotiilor, gandurilor si comportamentului
  • Raspunsuri la intrebarile tale privind propria persoana
  • Acceptare reciproca
  • Timp pentru tine
  • Confidentialitate maxima

Calendar

Vom lucra un weekend pe luna, timp de 10 luni.

  • Sambata: 9.00-19.00 (8 ore de lucru – cu o pauza de masa si 2 pauze de cafea)
  • Duminica 9.00-13.20 (4 ore de lucru – cu o pauza de cafea)

Total: 120 ore pe toata formarea.

Data primului modul: 20-21 noiembrie 2010

Diploma

  • pentru cei cu studii superioare in psihologie, orele efectuate vor fi atestate de catre Asociatia de Psihoterapie Pozitiva din Romania
  • pentru cei cu alte studii, se acorda diploma de participare

Valoarea unui modul de 12 ore: 210 RON + taxa de interviu (30 ron)

Modalitati de plata: Achitarea taxei de participare se face in rate lunare (de 210 RON), la finalul fiecarui modul. Taxa de interviu se plateste o singura data, inainte de primul modul. Indiferent de orele efectuate, este necesara achitarea contravalorii costului intregului curs.

REDUCERE: Pentru studenti si elevi se acorda 10% reducere din pretul total.

Locatie de desfasurare: Cluj Napoca, str. Eroilor nr 10

Participanti: 10-14 persoane

Formatori: Szerena Seer, Margareta Deiac

Mai multe informatii:

http://blog.szerena.eu/?p=661

Inscrieri, si informatii:

  • Seer Szerena – cabinet[at]szerena.eu
  • Deiac Margareta – deakmargit[at]freemail.hu
  • Anunțuri

    Lasă un răspuns

