17 Noiembrie: [workshop] Jim Bagnola: “Transforming Customers into Long-Term Followers!”


[workshop] Jim Bagnola: “Transforming Customers into Long-Term Followers!”

la West City Hotel

17 Noiembrie 2010 , intre orele 9:30 si 17:30

*Mai multe informatii despre Jim Bagnola si despre workshop-ul « Transforming Customers into Long-Term Followers » puteti afla accesand http://www.jimbagnola.ro.

**Pret – 249 Eur TVA neinclus

Jim Bagnola: Despre cum sa ai angajati autonomi si responsabili

CLUJ-NAPOCA, 16 noiembrie 2010 – Trainer-ul international in leadership si customer service, Jim Bagnola, sustine maine, 17 noiembrie, workshop-ul “Transforming Customers into Long-Term Followers!”, la West City Hotel.

Evenimentul se va desfasura intre orele 9:30 si 17:30 si este organizat de catre Human Performance Development International (HPDI), in colaborare cu Smart Training si The Investor.

In cadrul workshop-ului, se va discuta despre cat de importanta este relatia angajat-client, mai ales din perspectiva in care ambele categorii trebuie loializate. Jim Bagnola va aduce in discutie principii din psihologia customer service-ului si tehnici care ajuta angajatii sa-si dezvolte un simt al apartenentei si al responsabilitatii personale fata de client.

Argumentul trainerului american este ca singura ratiune pentru care cineva are o slujba este insusi clientul. Astfel, acesta trebuie tratat cu corectitudine, chiar daca nu intotdeauna are si dreptate. Mai ales prin prisma faptului ca acesta pune semn de egalitate intre angajat si organizatie. In acelasi timp, Jim Bagnola pune accent pe faptul ca dezvoltarea responsabilitatii si autonomiei angajatilor trebuie sa fie sustinuta de organizatie.

Bagnola aduce o perspectiva mai larga asupra conceptului de customer service, folosindu-se de expertiza sa in Leadership, Stress Management, Customer Service, Coaching Skills si Change Management. Intreaga filosofie a expunerilor lui Jim se concentreaza pe conceptul de Professional Human BeingsTM, iar scopul declarat al workshop-urilor sale este de a-i inspira pe oameni sa-si doboare barierele mentale autoimpuse in demersul lor de actualizare a sinelui.

 

Jim Bagnola are o experienta de peste 30 ani ca trainer, coach si consultant. In prezent, el este Senior Partner al firmei de consultanta The Leadership Group” si figureaza in top 30 speakeri internationali in leadership, conform Leadership Gurus International, alaturi de John C. Maxwell, Tom Peters sau Stephen Covey.

Lista clientilor internationali ai lui Jim Bagnola include NASA, NATO, U.S. Department of Defense, Shell Oil Company, Philips Electronics, Motorola, 3M, General Motors, Siemens si multi altii.

HPDI este o companie romaneasca de consultanta, training si recrutare, care-l reprezinta pe Jim Bagnola de 10 ani in Romania. Jim Bagnola a vorbit in fata a mii de persoane si a peste o suta de companii mari si foarte mari din Romania precum Vodafone, Orange, Marriott, Hilton, Radisson, Siemens, Solectron, Flanco, LEADERS Romania, AIESEC, etc.

Smart Training este o companie ce ofera servicii de training, recrutare si selectie de personal, evaluarea performantelor profesionale, evaluare psihologica, consultanta in afaceri.
Din anul 2003, Smart Training este partener Swiss Consulting Group, importanta firma elvetiana de training si consultanta.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: