1 Aprilie: [Vernisaj] Expozitie de Grafica si Pictura in Ceainaria La Port


[Vernisaj] Expozitie de Grafica si Pictura

Ceainaria La Port

1 Aprilie 2010 (Joi), ora 20:00

„Porturi ale lumii” semnatǎ  Mihai Laurenţiu Nistor


Eveniment via Ceainaria La Port

2 răspunsuri

  1. In primul rand, Felicitari pentru vernisaj, caci asa se cuvine, Azi, undeva in zona Lipscani-lor, am poposit cateva minute bune in fata unor trandafiri „semnati” Nistor; nu ma indoiesc ca dv sunteti autorul. Sincer, mi-au placut nespus de mult. Sosit acasa am rasfoit tot netu’ , in speranta ca voi vedea si alte lucrari ce va apartin. Nici in spatiul virtual clujean nu am avut sanse mai mari. Iata de ce, chiar daca sunt inoportun, va rog sa-mi trimiteti dv o adresa la care „pot bate” cu sanse de reusita. Va multumesc anticipat. Ioan.

  2. buna ziua, imi cer scuze pentru raspunsul intarziat…
    aici: http://www.facebook.com/caricaturi, http://www.facebook.com/pages/mihai-nistor/279116098612?ref=ts
    http://www.mihainistor.go.ro
    puteti gasi mai multe lucrari.
    p.s.: nu sunt eu cel cu trandafirii!

Lasă un răspuns

