31 Martie-2 Aprilie: [targ] Targul Verde, editia a 2-a, la Iulius Mall


Târg de produse si servicii BIO, ECO, NATURALE
editia a 2-a

PERIOADA: 31 martie – 2 aprilie 2010

LOCAŢIA: IULIUS MALL / Cluj-Napoca

PROGRAM: 10.00 – 22.00

Website [+]

SPAŢIU EXPOZIŢIONAL: 150 mp

Intrarea vizitatorilor este liberă

SCOP:

Promovarea stilului de viata verde

OBIECTIVE:

  • – Încurajarea si sustinerea consumului de produse verzi
  • – Informarea corecta a publicului consumator în legatura cu beneficiile aduse de produsele bio/eco
  • – Promovarea producatorilor nationali
  • – Asigurarea contactului direct dintre producatori/comercianti si consumatori
  • – Informarea corecta a publicului în legatura cu locurile de unde se pot achizitiona produsele expuse în afara perioadei de târg
  • – Eliminarea prejudecatii conform carora produsele bio/eco se adreseaza numai celor cu venituri mari
  • – Ajutarea publicului consumator sa constientizeze ca stilul de viata verde implica, pe lânga alimentatie sanatoasa, si reciclare, colectare selectiva, protejarea mediului, a resurselor.
  • – Cresterea notorietatii brandurilor participante
  • – Cel mai mare târg de acest gen din Transilvania
  • – Succesul primei editii a Târgului Verde
  • – Locatia aleasa pentru desfasurarea Târgului Verde este una Premium
  • – Perioada de desfasurare este chiar în saptamâna premergatoare Sarbatorilor Pascale, beneficiind astfel de un trafic crescut si de disponibilitatea vizitatorilor pentru cumparaturi
  • – Traficul estimat este de 200.000 de vizitatori pentru cele 3 zile de târg
  • – Promovare intensa a evenimentului

Cea de-a doua ediţie a Târgului Verde se va desfăşura la Iulius Mall, în perioada 31 martie – 2 aprilie. Scopul evenimentului este promovarea producătorilor naţionali şi internaţionali de produse naturale, bio sau eco şi de a stârni interesul publicului consumator pentru segmentul „verde” şi tot ce implică el.

Anul trecut Târgul Verde a întrunit anul trecut 48 de expozanţi, atât din România, cât şi din Ungaria.

Vedeta evenimentului a fost celebrul „Magiun de Topoloveni”, singurul produs tradiţional autohton înscris până acum în procesul de obţinere a protecţiei din partea Uniunii Europene, ca brand autentic român, după ce a obţinut titulatura de „denumire protejată naţional”.

Sursa: Adevarul

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: